Založení zaměstnance
Nového zaměstnance lze přidat v menu Zaměstnanci - Přehled zaměstnanců kliknutím na ikonku "+".
Základní údaje
Otevře se prázdná karta zaměstnance, do které je potřeba vyplnit tyto základní údaje:
- Jméno
- Příjmení
- Osobní číslo
Vyplnění ostatních údajů je na vás. Záznam přidáte tlačítkem Uložit.
Tyto údaje stačí pro přiřazení zaměstnance na školení.
⟶ Pokud zaměstnanec nemá e-mail, může pro přístup ke školení využít své osobní číslo.
⟶ Pomocí osobních čísel lze také ve všech seznamech jednoduše vyhledávat.
Podrobné údaje
Pokud chcete vést podrobnější evidenci a využívat např. modul lékařské prohlídky, pak budou potřeba tyto údaje:
Základní informace | Práce | Kontaktní údaje |
|
|
|
Co dělat, když systém hlásí duplicitu?
💡 Jednoznačným identifikátorem je e-mailové adresa, a proto nelze vložit nového zaměstnance s e-mailem, který už je použitý v jiném záznamu.
Pokud se ale jedná o smazaný záznam, lze ho zobrazit a políčko e-mail vymazat. Tím se konkrétní e-mailová adresa uvolní a může být použita znovu.
Jak zobrazit smazanou kartu zaměstnance
V menu Zaměstnanci - Přehled zaměstnanců přepnete filtr Stav na Neaktivní. Vyhledáte konkrétní osobu a otevřete záznam. Vymažete políčko E-mail a zvolíte Uložit.