Založení zaměstnance

Nového zaměstnance lze přidat v menu Zaměstnanci - Přehled zaměstnanců kliknutím na ikonku "+".

Základní údaje

Otevře se prázdná karta zaměstnance, do které je potřeba vyplnit tyto základní údaje:

  • Jméno
  • Příjmení
  • Osobní číslo
  • E-mail

Vyplnění ostatních údajů je na vás. Záznam přidáte tlačítkem Uložit.
Tyto údaje stačí pro přiřazení zaměstnance na školení.

 

⟶  Pokud zaměstnanec nemá e-mail, může pro přístup ke školení využít své osobní číslo.
⟶  Pomocí osobních čísel lze také ve všech seznamech jednoduše vyhledávat.

Podrobné údaje

Pokud chcete vést podrobnější evidenci a využívat např. modul lékařské prohlídky, pak budou potřeba tyto údaje:

Základní informacePráceKontaktní údaje
  • Jméno a příjmení
  • Pohlaví
  • Datum narození
  • Rodné číslo
  • Osobní číslo
  • Práce
  • Směnnost
  • Pracovněprávní vztah
  • Ulice a čp.
  • Město
  • PSČ
  • E-mail
  • Mobil

Co dělat, když systém hlásí duplicitu?

💡 Jednoznačným identifikátorem je e-mailové adresa, a proto nelze vložit nového zaměstnance s e-mailem, který už je použitý v jiném záznamu. 

Pokud se ale jedná o smazaný záznam, lze ho zobrazit a políčko e-mail vymazat. Tím se konkrétní e-mailová adresa uvolní a může být použita znovu.

Jak zobrazit smazanou kartu zaměstnance

V menu Zaměstnanci - Přehled zaměstnanců přepnete filtr Stav na Neaktivní. Vyhledáte konkrétní osobu a otevřete záznam. Vymažete políčko E-mail a zvolíte Uložit.